Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho (zákazník, spotrebiteľ).
Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.). Obchodné podmienky pre prípad, keď kupujúci nakupuje na IČ upravuje dodatok "Záverečné ustanovenia". Ustanovenia odchyľujú od obchodných podmienok je ďalej možné dojednať v kúpnej zmluve. Táto odchyľujúce sa ustanovenia uvedené v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať.
1. EXPEDIČNÉ TERMÍNY
Pri každej položke tovaru je uvedená vždy doba expedície (počet dní potrebných na odoslanie objednaného tovaru). V prípade menej bežného tovaru môže dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, podľa svojich možností a s ohľadom na zákazníka, znížiť dodaciu lehotu na najmenšiu možnú dobu. Pokiaľ dodacia doba prekročí dobu primeranú všeobecnej dostupnosti konkrétneho druhu tovaru na trhu, má zákazník plné právo zrušiť svoju objednávku, a to formou e-mailu.
Dodanie tovaru:
2. PLATOBNÉ PODMIENKY
DOBIERKA - platba pri doručení tovaru našimi vozidlami na fakturačnú, resp. doručovaciu adresu uvedenú v objednávke.
ZÁLOHOVÁ FAKTÚRA - po potvrdení objednávky zo strany spoločnosti LiderStal, Vám bude zaslaná zálohová faktúra, po jej uhradení bude tovar vyexpedovaný
OSOBNÝ ODBER - je možný po telefonickej, alebo emailovej dohode vopred v sklade.
Nie je možné platiť platobnou kartou.
3. DOPRAVNÉ A BALNÉ
Tovar je zákazníkovi doručený našími vozidlami na korešpondenčnú, prípadne doručovaciu adresu, ak je táto zadaná v objednávke, prípadne upresnená zákazníkom pred odoslaním tovaru. O odoslaní tovaru je zákazník informovaný formou e-mailu prípadne telefonicky v časovom predstihu, kedy mu je oznámený deň dodania časový horizont (ráno, doobeda, okolo obeda, popoludní, na večer). Presnú hodinu nevieme určiť!!!
Doručenie prebehne v pracovné dni v čase obvyklej pracovnej doby.
Vaše poznámky, že tovar má byť doručený napríklad po 15 h alebo do 12 h, nemôžeme ovplyvniť a neberieme preto na zreteľ. Cez víkend nie je možné zásielku doručiť.
Montáž bez pripraveného podkladu nebude uskutočnená. Dodatočná montáž je účtovaná sumou 30€.
Montáž realizuju polsky hovoriaci montažnici.
4. DAŇOVÝ DOKLAD
· Nie sme platcami DPH
· Faktúra (daňový doklad) bude priložená k tovaru - je potrebné zadávať fakturačné údaje, ak ich neobdržíme tak dostanete iba potvrdenie o zaplatení.
· V prípade chýbajúcej faktúry alebo poslanie odpisu faktúry zasielame daňový doklad len elektronicky, platí iba v prípade že budú fakturačné údaje zadané pri objednaní, pokiaľ tak nebude uvedené dostanete iba potvrdenie o zaplataní.
V daňovom doklade nie je možné písať iný počet kusov, upravovať názov tovaru, meniť spôsob platby, antidatovala ani upravovať cenu. Poznámky v tomto smere ignorujeme. V daňovom doklade neuvádzame dodaciu adresu, u nákupu na firmu neuvádzame kontaktnú osobu.
5. KÚPNA ZMLUVA
Všetka prezentácie tovaru umiestnené na webovom rozhraní e-shopu garazeplechove.sk je iba informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru. Ustanovenie § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka sa nepoužije.
Kupujúci navrhuje uzavretie kúpnej zmluvy prostredníctvom riadne vytvorenej objednávky v e-shope predávajúceho alebo prostredníctvom telefónu. Predávajúci bezodkladne potvrdí prevzatie tohto návrhu na e-mail kupujúceho, pričom toto potvrdenie nie je svojou povahou súhlasom s uzatvorením kúpnej zmluvy. Za súhlas s uzatvorením kúpnej zmluvy je považovaný okamih, kedy predávajúci odošle objednaný tovar kupujúcemu. V okamihu odoslania tovaru teda jednoznačne dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, pričom táto zmluva sa riadi platnými obchodnými podmienkami predávajúceho.
Kupujúci je oprávnený odvolať svoj návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy bez akýchkoľvek sankcií, kým nedôjde k odoslaniu objednaného tovaru zo strany predávajúceho. Tento svoj zámer kupujúci oznámi predávajúcemu e-mailom. Kúpna zmluva je vždy uzavretá v úradnom jazyku Slovenskej republiky. Kúpna zmluva je vždy uzatváraná na dobu určitú, Od okamihu prevzatia tovaru kupujúcim. Týmto nezanikajú práva kupujúceho ani predávajúceho, ktoré podliehajú platnej slovenskej legislatíve a týmto obchodným podmienkam.
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z chybného plnenia sa riadi príslušnými všeobecne záväznými predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka). Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal: - má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a chýba ak dojednania, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané, - sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar rovnakého druhu bežne používa, - tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením, podľa dohodnutej vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa zmluvného vzorky alebo predlohy, - je tovar v zodpovedajúcom množstve miere, alebo hmotnosti a - tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov. Ustanovenia uvedené v predchádzajúcom odseku obchodných podmienok sa neuplatnia u tovaru predávaného za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru na vadu zodpovedajúcu miere používa alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim , alebo ak to vyplýva z povahy tovaru. Ak sa prejavi vada v priebehu 30 dní od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí. Práva z chybného plnenia uplatňuje kupujúci u predávajúceho. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy predávajúci dostal od kupujúceho reklamovaný tovar. Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou za vady upravuje reklamačný poriadok predávajúceho.
7. REKLAMAČNÝ PORIADOK
Na každý tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota, ktorá činí u tovaru ponúkaného v našom internetovom obchode 12 mesiacov. Záruka sa vzťahuje na všetky zjavné vady tovaru, ktoré nie sú zlučiteľné s jeho funkčnosťou, úžitkovými a estetickými vlastnosťami. Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté neodbornou montážou kupujúcim. Sortiment predávaný firmou LiderStal je špeciálneho charakteru a je vyrobený na objednávku, a vyžaduje nevyhnutne odbornú montáž. Prípadné reklamácie a závady na tovare, ktoré budú súvisieť s neodbornou montážou, nebudú uznané. Pred začatím reklamačného konania je nutné kontaktovať predávajúceho e-mailom na adrese info@plechace.sk Popísať zbežne druh závady a pripojiť fotodokumentáciu vady na výrobku. Predávajúci rozhodne o ďalšom postupe a pri nutnosti zaslania výrobku späť, postupujte podľa ďalších bodov. Reklamovaný tovar odporúčame doručiť osobne . Táto adresa Vám bude oznámená e-mailom.K tovaru ODPORÚČAME doložiť doklad o zakúpení tovaru, popísať zistené chyby A UVIESŤ NÁROK, KTORÝ KUPUJÚCI V DÔSLEDKU chyby uplatňuje. Predávajúci si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý bol dovezený bez reklamačného protokolu, sprievodného listu alebo na dobierku alebo na doručenku na konkrétnu osobu. Kupujúci môže uplatniť nasledujúce nároky: dodanie chýbajúceho tovaru alebo výmenu tovaru za nový. V niektorých prípadoch je tiež možné požadovať odstúpenie od kúpnej zmluvy a vrátenie kúpnej sumy. O reklamácii bude rozhodnuté (tj. Reklamovaný tovar bude prijaté či odmietnutý k vybaveniu reklamácie) väčšinou do 10-tich pracovných dní od prijatia tovaru. Táto lehota však nezahŕňa dobu potrebnú pre odborné posúdenie vady, ak je to potrebné. Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť v zákonnej lehote, najneskôr do 30-tich dní. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť nasledujúcim dňom doručenia tovaru na adresu predávajúceho. Ak nebude reklamácia v uvedenej lehote predávajúcim vybavená, má kupujúci právo na primeranú zľavu alebo odstúpenie od zmluvy. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu (spotrebiteľovi) za to, že predávaná vec je pri prevzatí v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez chýb. Pokiaľ nie je vec pri prevzatí v zhode s kúpnou zmluvou, má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúcej kúpnej zmluve. A to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou. Nie je takýto postup možný (ak nemožno splniť kupujúceho požiadavku) môže kupujúci požadovať primeranú zľavu alebo od zmluvy odstúpiť. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu 30 dní odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, pokiaľ sa nepreukáže opak alebo to neodporuje povahe veci. Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o vady odstránitelné voľné, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave alebo pre väčší počet chýb vec riadne užívať (v praxi sa tretia rovnaká chyba či štvrtá vada akákoľvek považuje za dôvod uplatneniu práv zo zodpovednosti za chyby ako v prípade neodstrániteľnej chyby). Pokiaľ sa jedná o iné vady neodstrániteľné a ak nepožaduje kupujúci výmenu veci, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci alebo môže od zmluvy odstúpiť. POZOR DÔLEŽITÉ !!! Akonáhle Vám prievezú tovar, je NUTNÉ skontrolovať jeho stav. Pokiaľ je akokoľvek poškodený alebo zdeformovaný, môžete ho prevziať, ale MUSÍTE s vodičom spísať protokol a poškodení tovaru. VODIČ JE POVINNÝ TENTO PROTOKOL SPÍSAŤ. Pokiaľ zistíte mechanické poškodenie tovaru, kontaktujte našu firmu resp. sa dohodnite s vodičom o ďalšom postupe, zaistíme ďalší postup reklamácie. V prípade nedodržania tohto postupu nebude braný ohľad na poškodenie tovaru prepravou a následné reklamácie nebudú vybavené. Obsah zásielky, prosím, skontrolujte čo najskôr.
CHCETE VRÁTIŤ TOVAR ZAKÚPENÝ CEZ INTERNET V 14-dňovej lehote?
Najprv sa rozhodnite či o daný tovar máte skutočný záujem, aby nevznikali zbytočné prepravné a balné náklady.
Reklamácie vybavuje vždy dodávaťelská spoločnosť, tá od ktorej máte potvrdenie o zaplatení alebo daňový doklad!!!
Tovar nie je možné vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu, nakoľko sa jedná o tovar vyrábaný na mieru.
Potvrdenie stornovania objednávky oznámi predávajúci kupujúcemu telefonicky alebo písomnou formou (e-mailom, poštou). Kupujúci má právo jednostranne stornovať objednávku, a to aj záväzne akceptovanú predávajúcim, v prípade nedodania objednaného tovaru predávajúcim v lehote do 30 dní od lehoty uvedenej v záväznej akceptácii objednávky.
V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, je predávajúci povinný vrátiť túto sumu v lehote 14 kalendárnych dní od stornovania objednávky resp. kúpnej zmluvy a to bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim písomnou formou (e-mailom alebo poštou).
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
– objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný kupujúci, kupujúci neodpovedá na e-maily atď.).
Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že predávajúci a kupujúci uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odchylne od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
V prípade, že táto situácia nastane, je predávajúci povinný kontaktovať kupujúceho telefonicky alebo písomnou formou (e-mailom alebo poštou) za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, je predávajúci povinný vrátiť túto sumu v lehote 14 kalendárnych dní od stornovania objednávky resp. kúpnej zmluvy a to bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim písomnou formou (e-mailom alebo poštou).
Reklamacie alebo výhrady voči tovaru je potrebné riešiť so šoférom na mieste nie po ich odchode
Odporúčame nasledujúce: Tovar nesmie byť použitý Priložte doklad o kúpe tovaru - postačí aj číslo objednávky Uveďte číslo účtu, kam majú byť vrátené peniaze Jedná sa o tovar upravený podľa priania zákazníka alebo pre jeho osobu podľa § 53 ods. 7 písm. c) Občianskeho zákonníka Nejde o tovar, na ktorého nákup bola uzatvorená medzi predávajúcim a kupujúcim písomná kúpna zmluva Vrátenie tovaru odporúčame dohovoriť e-mailom (info@garazeplechove.sk) so spoločnosťou .Vrátený tovar odporúčame doručiť osobne na adresu skladu dodávatelskej spoločnosti. Adresa pre vrátenie tovaru bude upresnená mailom. Vrátiť tovar môžu iba koncoví spotrebitelia, nie osoby, ktoré tovar zakúpili na IČ - tu nevzniká právny nárok a záleží na dohode so spoločnosťou. Na tovar v našej ponuke sa ďalej vzťahujú výnimky z odstúpenia podľa §1837 Občianskeho zákonníka Najneskôr do 14-tich dní od prevzatia vráteného tovaru predávajúcim, zaslané peniaze na Vami uvedený účet. Vrátená čiastka bude znížená o náklady vynaložené na dopravu tovaru k zákazníkovi, teda minimálne o 200, - € vrátane DPH za položku. DÔSLEDNE SKONTROLUJTE všetky náležitosti objednaného tovaru pred tým, než bude použitý. Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. V medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený Tovar poškodený len čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takomto prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takomto prípade vracia len takto zníženú kúpnu cenu.
8. POSTUP PRI NAKUPOVANÍ
Všetky objednávky sú považované za záväzné. Objednávky sú potvrdzované formou e-mailovej správy zaslanej na adresu zákazníka. Tovar je zaradený do jednotlivých kategórií v ľavom rozbaľovacom štruktúrovanom menu. Postupným klikaním na položky v ľavom menu je možné prechádzať celý sortiment. Tovar je možné pridať do nákupného koša kliknutím na tlačidlo "kúpiť", ktoré sa nachádza tesne pri ceny tovaru. V nákupnom koši je prehľad o výrobkoch určených na objednanie. Položku (ky) tovaru možno v nákupnom koši ešte dodatočne odobrať. Vlastný nákup prebieha cez pokladňu, kde zákazník vyplní formulár a klikne na tlačidlo "odoslať objednávku". Vytvorením objednávky kupujúci bezvýhradne súhlasí s obchodnými podmienkami spoločnosti LiderStal. Pri problémoch, prosím, prednostne využívajte e-mailovej komunikácie a v predmete e-mailu uvádzajte číslo objednávky
9. VAŠA OCHRANA Pri našej spolupráci sa snažíme plne chrániť vaše súkromie. Aby sme Vám však mohli ponúknuť naše služby, potrebujeme poznať niektoré nutné údaje. Tieto údaje chránime pred zneužitím. Prečítajte si prosím podrobnosti ďalej v tomto dokumente. a) Údaje, ktoré zadávate pri registrácii Nutné: Meno, Priezvisko, Ulica, Mesto, PSČ, telefón Aby ste nemuseli registračné údaje zadávať pri každom nákupe na www.garazeplechove.sk znova, využite možnosť registrácie. b) Údaje o našej spolupráci: Počas Vašej spolupráce s firmou LiderStal sú zhromažďované Vaše objednávky. Je to potrebné pre zaistenie dodávok tovaru, vybavovanie reklamácií a podobne. Údaje o nákupoch sú ukladané v bezpečnej databáze a nie sú poskytované tretím stranám. c) Využitie Vašich dát mimo internetový obchod www.garazeplechove.sk: Vaše osobné dáta sú v rámci spoločnosti LiderStal dôverné a nie sú poskytované žiadnym subjektom s výnimkou partnerov zaisťujúcich platobný styk, ktorými môžu byť napr. banky. To však vždy iba v rámci jednej konkrétnej platby s využitím týchto služieb. Tato dáta nebudú poskytované reklamným, marketingovým, ani iným obdobným spoločnostiam. d) Súhrnné informácie: LiderStal ďalej môže poskytovať dôveryhodným tretím stranám, alebo verejnosti, súhrnné štatistické informácie o zákazníkoch, návštevnosti, obrate a ďalšie súvisiace údaje. Táto štatistika však neobsahuje žiadnu informáciu, ktorá by umožnila identifikovať jednotlivých zákazníkov (napr. štatistický úrad). e) Akčné ponuky Odoslaním objednávky súhlasíte s občasným zasielaním akčných ponúk na uvedenú emailovú adresu. Toto zasielanie môžete jednoducho zablokovať. Potrebné inštrukcie nájdete v pätičke doručeného emailu. Spoločnosť LiderStal si váži Vašu dôveru a bude plne chrániť Vaše súkromné dáta pred zneužitím. Tieto údaje potrebujeme preto, aby sme zabezpečili a skvalitnili naše služby. Neposkytujeme ich tretím stranám. Používaním internetového obchodu www.garazeplechove.sk súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a Vašich nákupoch. Pravidlá zaobchádzania s týmito údajmi sú popísané v tomto dokumente. Ak dôjde v budúcnosti k ich zmene, budú detaily nových pravidiel v publikované, takže budete mať možnosť sa o nich dozvedieť. 10. Písomné informácie a poučenie podľa Občianskeho zákonníka ad a)LiderStal, b) Tovar a ceny tovaru sú pri jednotlivých ponúkaných položiek ad c) Náklady na dodanie sú v obchodných podmienkach ad d) Spôsob dopravy a úhrady si vyberte z ponuky ad e) Podľa § 1829, ods. 1 má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť do 14 dní od prevzatia plnenia pri použití prostriedku komunikácie na diaľku, nevzťahuje sa na výrobky a predmety vyrobené na objednávku/ mieru. ad f) Neúčtujeme žiadne náklady pri použití prostriedku komunikácie na diaľku.
9. STORNO OBJEDNÁVKY ZO STRANY ZÁKAZNÍKA
Storno objednávky nieje možné. Vo chvíli, keď dôjde k odovzdaniu tovaru špedičnej firme, nemožno už vykonať storno bez zmluvnej pokuty - viď upozornenie nižšie. UPOZORNENIE: Každá objednávka je záväzná (Občiansky zákonník § 544-545, zákon č. 40/1964 Zb.) Podľa našich obchodných podmienok. Pokiaľ nebude expedovaná objednávka zákazníkom vyzdvihnutá, bude v každom prípade požadované uhradenie vzniknutých nákladov na odoslanie tovaru. Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami. Upozorňujeme, že všetky nesplatené pohľadávky budú postúpené našej právnej zástupkyni na vymáhanie vrátane všetkých nákladov s tým spojených. Objednávku nie je možné zrušiť nakoľko sa jedná o tovar na zákazkovú výrobu, poplatok za neprevzatie objednaného tovaru ako aj expedovaného tovaru je 250eur.
10. STORNO OBJEDNÁVKY ZO STRANY OBCHODU
Predávajúci môže jednostranne zrušiť objednávku kupujúceho v prípade, že objednané plnenie (tovar) sa stane nemožným, pretože objednaný tovar sa už nevyrába, alebo sa nedodáva na trh dostupný predávajúcemu, alebo je dlhodobo nedostupné vinou nie na strane predávajúceho . Ak sa týka vyššie uvedená nemožnosť plnenia iba časti objednaného plnenia, môže predávajúci zrušiť iba túto časť objednávky. Predávajúci môže zrušiť objednávku, ak dôjde k výraznej zmene kúpnej ceny, za ktorú predávajúci od dodávateľov tovaru získava, kedy táto zmena nebola predávajúcemu známa v čase prijatia objednávky. Predávajúci je povinný pred zrušením objednávky o zmene ceny informovať bezodkladne kupujúceho, a pokúsiť sa o dohodu, kedy v prípade, že s kupujúcim nedôjde k dohode o novej cene, je oprávnený predávajúci bez ďalšieho zrušiť objednávku. Záverečné ustanovenia Zaškrtnutím súhlasu s nákupným poriadkom povoľuje kupujúci používanie svojich osobných údajov v opísanom rozsahu a berie na vedomie, že je oboznámený so všetkými podmienkami opísanými v obchodných podmienkach a s nimi bez výhrad súhlasí. Pokiaľ kupujúci nakupuje na IČ vťahujú sa na zmluvný vzťah predávajúceho a tohto kupujúceho niektoré odlišné ustanovenia, opísané nižšie: ak nie je v súvislosti so záručnými podmienkami výrobcu uvedené inak, platí záručná lehota v dĺžke trvania12 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, zakúpený tovar nie je možné vrátiť bez udania dôvodu, z časti "Práva z chybného plnenia" je vylúčená informácia "Ak sa prejavia vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí". v prípade oprávnenej reklamácie nemá kupujúci právo na náhradu dopravného
Zmena cien v závislosti od zmien cien vstupných materiálov. Za chyby a omyly v texte, tlačové, grafické a za farebné odchýlky v zobrazení neručíme.
Plechové garáže sú dodávané so základnou konštrukciou v základnej farbe!!!
Dovoz, montáž, reklamácie realizuje a vybavuje firma LiderStal PL.
Obchodné podmienky platné od 01.01.2020
Lider Stal
Stare Rybie 10
34-652 Nowe Rybie
REGON: 122885113,
NIP: 8681773255
e-shop: garazeplechove.sk
e-mail: info@garazeplechove.sk
Vzor na odsúpenie od kúpnej zmluvy klikni tu